Kako optimizirati web trgovinu za bolje rangiranje na tražilicama?
Kako optimizrati slike za brže učitavanje web stranice
Borite li se da istaknete svoju online web trgovinu u moru drugih? Nemojte brinuti jer je SEO optimizacija ključ uspjeha. Ova strategija uključuje optimizaciju vaše web stranice visokokvalitetnim sadržajem i dizajnom kako bi poboljšala njezin rang na stranicama rezultata pretraživača poput Googlea. Implementiranjem odgovarajućih tehnika možete povećati vidljivost svoje trgovine i privući organski (neplaćeni) promet na svoju web stranicu.
SAVJETI ZA OPTIMIZACIJU WEB TRGOVINA ZA BOLJE RANGIRANJE NA GOOGLE-U
SEO za web trgovinu.
SEO za e-commerce ide dalje od pukog ubacivanja ključnih riječi i pisanja blogova. Potrebno je razumjeti unutarnje mehanizme pretraživača i ono što ih potiče. To uključuje izradu dobro napisanih opisa proizvoda koji obiluju relevantnim ključnim riječima, stjecanje povratnih veza s pouzdanih izvora i mnogo više.
U nastavku pogledajte:
ECOMMERCE STRATEGIJA SEO OPTIMIZACIJE
Kreiranje SEO strategije.
Provođenje istraživanja ključnih riječi
Istraživanje ključnih riječi za e-trgovinu nije kao obično istraživanje ključnih riječi.
Dok se većina web stranica obično usredotočuje na informativne ključne riječi, web stranice e-trgovine moraju ići korak dalje. Naravno, važno je imati najpopularnije i relevantne ključne riječi u svojoj industriji, ali razumijevanje namjere kupaca iza tih ključnih riječi je ključno.
Ne želite privući bilo kakav promet, već potencijalne kupce koji su spremni na kupnju.
Tu dolaze web stranice e-trgovine – identificirajući i ciljajući prave komercijalne ključne riječi, mogu privući potencijalne kupce koji su spremni kupiti.
Alati i tehnike za istraživanje ključnih riječi
- Google Suggest
Ovo je jedan najjedostavniji i ekonomičan način provođenja istraživanja ključnih riječi. Google Suggest je značajka koja pruža sugestije za povezane upite pretraživanja dok upisujete svoj pojam pretraživanja na Googleu.To vam može pomoći da identificirate najčešće fraze i upite koje vaša ciljana publika koristi za pretraživanje vaših proizvoda ili usluga.Uključivanjem ovih fraza u svoj sadržaj i SEO strategiju, možete povećati šanse za rangiranje više na stranicama rezultata pretraživanja (SERP-ovima).
- Ahrefs
Ahrefs je sveobuhvatan alat za SEO koji pruža prijedloge ključnih riječi, prikazuje vaše rangiranje i još mnogo toga. Ahrefs vam omogućuje provođenje istraživanja ključnih riječi, praćenje rangiranja vaše web stranice na SERP-ovima i analizu strategija vaših konkurenata. Također pruža uvide u profile povratnih veza, izvještaje o pregledu web mjesta i druge vrijedne podatke koji vam mogu pomoći da poboljšate performanse vaše web stranice u rezultatima pretraživanja.
- SEMRush
SEMRush je još jedan moćan alat za SEO koji pruža uvide u istraživanje ključnih riječi, prati rangiranje vaše web stranice i nudi detaljnu analizu konkurencije. SEMRush je posebno koristan za istraživanje PPC (plaćenog po kliku) oglašavanja, jer pruža detaljne podatke o CPC-ovima, oglasnim kopijama i strategijama konkurencije. Također nudi analitiku društvenih medija, omogućujući vam praćenje reputacije vašeg brenda i angažmana na različitim platformama.
UČINKOVITOST
Optimizacija URL-ova proizvoda.
Kao online trgovac, želite osigurati da vaša e-trgovina nije samo lako navigirana, već i optimizirana za tražilice. I jedan od ključnih aspekata SEO-a koji se često zanemaruje je struktura URL-ova.
Da, točno ste pročitali, URL-ovi nisu samo niz nasumičnih znakova spojenih zajedno – zapravo mogu izgraditi ili uništiti vašu prisutnost na internetu.
- Korištenje ključnih riječi
Prvo, koristite ključne riječi u svojim URL-ovima. To su riječi koje ljudi koriste prilikom pretraživanja vaših proizvoda ili usluga, a tražilice ih primjećuju. Na primjer, ako prodajete planinske bicikle online, pobrinite se da te riječi budu u vašem URL-u.
- Breadcrumbs
Breadcrumbs su još jedna važna značajka koja može poboljšati SEO vaše web stranice. Omogućuju korisnicima da se vrate na prethodne stranice. Na primjer, ako posjetite blog post s glavne početne stranice, url trag za taj post bio bi “Početna > Blog > Ovaj post”. Ne samo da poboljšavaju korisničko iskustvo, već pružaju dodatni kontekst tražilicama kako bi razumjele strukturu i sadržaj vaše web stranice.
- Izbjegavanje veznika
Budite oprezni prilikom korištenja veznika (zaustavnih riječi) u svojim URL-ovima. To su često korištene riječi poput “i”, “ili” ili “od” koje dodaju malo vrijednosti vašim URL-ovima i mogu smanjiti čitljivost. Držite URL-ove jednostavno, čisto i usredotočeno na ključne riječi koje su bitne.
Dobro strukturirani URL može poboljšati korisničko iskustvo, poboljšati mogućnosti dijeljenja na društvenim mrežama i pobošljati SEO optimizaciju. Dakle, posvetite malo vremena razmišljanju o strukturi vaših URL-ova i pobrinite se da se podudaraju s vašom sveukupnom SEO strategijom.
SADRŽAJ ZA SEO OPTIMIZACIJU
Stvaranje kvalitetnog sadržaja.
OPTIMIZACIJA ZA DESKTOP I MOBILNE UREĐAJE
Brzina učitavanje i mobilna optimizacija.
U današnjem digitalnom dobu, imati brzo učitavanje web stranice više nije opcija, već nužnost. Ljudi žele brz pristup informacijama i brzo će izgubiti strpljenje s web stranicom koja predugo učitava.
Dakle, zašto vaša web stranica tako dugo učitava?
Moglo bi biti nekoliko razloga. Možda je vaša web stranica pretrpana sadržajem ili imate previše skripti koje se izvršavaju u pozadini. Možda slike na vašoj web stranici zauzimaju preveliko vrijeme za učitavanje, ili postoji problem s vašim web hosting pružateljem.
Kakav god bio uzrok, dobra vijest je da možete poduzeti korake kako biste poboljšali brzinu svoje web stranice i mobilnu optimizaciju.